EPIZODE:

I SEZONA: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
II SEZONA: 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Premijera pilot epizode "Budva na pjeni od mora"


Krajem prošle nedjelje, u bečićkom hotelu ,,Splendid“, održana je premijera pilot epizode serije ,,Budva na pjeni od mora“, autorskog tandema, reditelja Milana Karadžića i Stevana Koprivice, koja je proteklih, gotovo mjesec dana, snimana u metropoli crnogorskog turizma, Budvi.
Publika širom Balkana imaće priliku da početkom naredne godine vidi ovo ostvarenje.
- U dogovorima smo sa televizijom Crne Gore, sa Prvom u Srbiji, RTL-om u Hrvatskoj, Sitelom u Makedoniji, a postoji interesovanje jedne ruske i ukrajinske televizije – kaže za Magazin  producent serije i jedan od glavnih protagonista Milutin Mima Karadžić.
Utisci odabrane publike koja se našla u petak veče u Spledidu više su nego pozitivni.
- Moram priznati da nijesmo očekivali da će biti ovoliko hvalospjeva, nekih lijepih riječi, kao i vrlo povoljnih i konkretnih kritika. Prva epizoda je uvijek malo uvodna, malo razvučenija upravo zbog toga što treba predstaviti sve likove, kao i uvesti gledaoce u suštinu cijele serije. Aplauz je bio prava nagrada za sve nas, a gotovo svi prisuti sa projekcije su izašli puni hvale i kometarišući da se radi o jednom dobrom projektu – objasnio je Mima.
Njegov brat, Milan, sjedio je u društvu svojih protagonista i pažljivo osmatrao svaki djelić epizode.
- Utisci su veoma dobri. Publika je odlično reagovala. Prije svega, scenarista Stevan Koprivica i ja smo gradili jednu veoma ozbiljnu dramsku priču, koja je protkana humorom, kao i pitkim stvarima, ljubavnim zapletima, problemima i krize i tranzicije. Sve ono što mi danas živimo – kazao je Milan Karadžić.
Prva epizoda serije uvodi nas u priču o porodici poznatog budvanskog biznismena koji će se zbog svoje bespravne gradnje sukobiti sa zakonom. Njegova ćerka, Bojana, prava je tatina mezimica i ima sve ono što poželi. Međutim, susret sa mladim ribarem, kao i sa misterioznim trgovcem antikviteta, promijeniće njen život.  Glavne uloge u seriji povjerene su mladom glumačkom tademu Momčilu Otaševiću i Sanji Jovićević.
- Još uvijek sam pod utiskom, ali sam zadovoljan i prvom epizodom i reakcijom publike. Sviđa mi se i smatram da će sve naredne epizode biti samo bolje od ove – otkrio nam je Momčilo. Sanja cijele večeri nije skidala osmijeh sa lica. Ovo je njena prva uloga.
- Prezadovoljna sam. Reakcije kolega, profesora, tima sa kojim sam radila su odlične. Pod utiskom sam jer sam konačno vidjela izmontiranu prvu epizodu i kako to sve sada izgleda – objasnila je vidno uzbuđena Sanja.
Premijeri serije prisustvovale su brojne javne ličnosti, a među njima i rediteljka Radmila Vojvodić koja je više nego zadovoljna onim što je imala prilike da vidi.
- Radujem se ovom projektu. Inače, naša kulturna stvarnost vapi za savremenim temama, savremenom dramom i televizijskim serijalima. Televizija je jedan poseban medij, posebno pristupačan i probitačan, i ovo je jedna velika misija. Prostor koji nosi i Koprivicin tekst i ono što je produkcija, izuzetna fotografija i briga o visokoj produkciji, nešto što me zaista obradovalo i što je standard koga treba da se držimo. Priča, mladi glumci koje to tangira, koji mogu da se identifikuju sa temama i problemima jeste nešto što već u prvoj epizodi baš plijeni pažnju. I zaista sam srećna, i rezultatom pisca scenarija, i reditelja i glumaca. Izuzetne mlade glumačke sage – kazala je za Magazin Vojvodić.
Slične utiske dijeli i ministar kulture Branislav Mićunović, koji je na platnu imao prilike da vidi i talenat i umijeće studenata iz njegove klase.
- Ima nekoliko razloga sam večeras tu. Prije svega, da dam podršku mojim kolegama koji su se upustili u jedan ovakav, tehnološki vrlo komplikovan posao, za jedan vrlo skroman budžet i mislim da su uspjeli da naprave odlične rezultate. S druge strane, drago mi je što je tema serije sa naših prostora, a što je isto tako, na dobar način, promocija onoga što Crna Gora ima i u svom duhu i u svom izgledu. Važno je, takođe, što će ova serija, nadam se i druge, proizvoditi zvijezde od mladih glumaca, među kojima su brojni moji studenti i čemu se veoma radujem. Bili su vrlo profesionalni sa dobrim rezultatima – kazao je Mićunović.
On ističe da ovaj projekat ima još veći značaj, jer se nakon toliko godina u Crnoj Gori ponovo proizvodi jedna televizijska serija.
- Davno je bila Đekna. Nadam se da će ovo pogurati i druge televizije u Crnoj Gori i van nje, da uđemo i mi u tu vrstu proizvodnje. I ovo nije otišlo u pravcu sapunice, protiv koje ne mogu ni imati ništa jer to je produkciono jedva održiva priča, ali mi se dopada što nije otišla u tom pravcu. Ima i društveno kritičkog konteksta, a i priče o mladima – kazao je Mićunović.
U prvom redu u sali našao se i Svetozar Marović, potpredsjednik DPS-a, koji je sa suprugom pomno ispratio svaki kadar.
- Dirljivo je i uvijek sentimentalno gledati seriju o gradu iz koga ste, a ovdje je druga stvar važna, a to je da je novi pristup i promocije Budve i uopšte Crne Gore kao turističke regije. Ovi ljudi su povezali kulturu i turizam na jedan poseban način. Ovo je jedan obnovljeni koncept Grada teatra. To je kako da kultura živi za turizam, a u vezi sa kulturom. Radujem se jer su u ovom projektu iščitane neke nove poruke ovog vremena. Da je televizija i film jedan novi medij preko koga treba intenzivnije komunicirati – kazao je za Magazin Svetozar Marović.
Piše: Marija Vujović
Foto: Bojana Ćupić
Ovaj tekst je preuzet sa adrese: http://www.pobjeda.me/2011/10/25/pobjeda-na-premijeri-pilot-epizode-%E2%80%9Ebudva-na-pjeni-od-mora%E2%80%9C/